Wednesday 9 December 2009

London Zoo

Heisann Hoppsan!
I dag var jeg i London Zoo med psykologi gruppa da. Heldigvis slapp vi unne regnet, så kunne se på dyrene uten å bli klissvåte. Var litt kaldt da, så dyrene lå for det meste sov eller bare sto der. Men fikk da noen morsome blikk. Apene er spesielt gøyale å se på! Rakk såvidt se den ene gorillaen før han gikk å gjemte seg. Så var det masse med baby aper, spesielt en var utrolig nusselig, og for å svinge seg rundt i trærne. ååh, jeg hadde så lyst å holde han. Var også en annen baby ape av annen rase som prøve fange et ekorn sm drev å klatret på buret.
Jeg og Maria var også så heldige å se løvemor og løveungene leke, noe som visstnok var et sjeldent tid på denne tida. Ble helt facinert vi :D
Så ganke mange dyr egentlig, fikk ikke sett alt med tanke på tid. Vi var jo også innom leksjon om hypnoterapi. Fikk holdt en tarantell da...Den var veldig myk!
Har tatt noen bilde av dyrene, men det meste er på facebook. Filmet løvene, men siden bloggen er dum, blir også det på facebook. Så pappa, du får vel snike på mamma's ;)
Noen dyr vi så: type villhunder, villsvin, marikatt, giraff, sebra, div. apekatter, alle mulige reptiler (ja jeg så på slanger. Eller, jeg så en etter å ha mannet meg skikkelig opp), tiger, løver og andre kattedyr, lama, esel, div. fugler som gribb, pelikan, flamingo, div. pappergøyer, maursluker, oter og mange flere :)

På vei tilbake fra Zoo'n gikk vi til Charing Cross, noe som er ganske langt! Men fikk se alle de pene lysene rundt om i London, så var helt greit. Gikk forbi masse masse butikker jeg ville inni, ahh... som jeg hadde lyst å shoppe!
Men, får bli senere en gang:)

Er så trøtt å sliten nå, at jeg orker ikke skrive mer om dagen. I hvert fall, det er egentlig en del historier om div dyr vi så, men får vel heller spørre da!

Noen bilder:










No comments:

Post a Comment