Tuesday 1 December 2009

1.Desember < 3

Endelig ble det desember, og tid for å åpne min første gave i adventskalenderen:D
... Jeg har faktisk snakket med flere om hvor lyst jeg hadde på julemarsipan, og hvor mye jeg kom til å savne det, fordi jeg elsker julemarsipan!
Gjett hva jeg fikk i første gaven da?;O







JULEMARSIPAN :D
Takk Mamma og Pappa x

Ellers har skolen i dag vært lang, men ganske grei egentlig. I psykologi forberedte vi ting til Zoo tripen neste uke, jeg skal samarbeide med den herlige Maria Hull, så det blir nok bra ;D

Jeg trengte ikke være i matten, ettersom de ikke gjorde noe arbeid, og i theatre studies hadde vi rehearsals og rektor kom å observerte. Han skulle finne ut, og vurdere om drama avdelingen er noe å putte mer penger i, så vi alle var på vårt beste i oppførsel... vi manglet 3 av guttene inkl. min partner i "A Dolls House" så det var vel ikke så imponerende. Bruker alltid vært topp oppmøte, men dagen rektor dukker opp... neida:P

Anyways, enda en gang fikk jeg bra tilbakemelding om framførelsen min som Nora. Jeg glemte veldig mange replikker, og endte opp med å finne opp noen som var like di i manuset, men alt i alt, hadde resten bare fint å si:) Så det er koseli!
... Læreren sa jeg måtte øve på å utale "Very Well", "love" og th-lyden, som "thing" da. Fordi utalelse teller veldig mye på karaktereb, og under eksamen vil man se på alt, spesielt om man sier ordene tydelig og riktig. Man kan få masse trekk for å si "fink", i stede fot "think, slik de fleste gjør, inkl. meg:P
Men skal nok gå bra:)

Dro en tur til Max etter middag, Badger var der også. Bare laffa egentlig, og prata om Uggs, norsk vs. polsk, og mye annet usaklig :P

Har vært en grei dag egentlig, men nå skal jeg hoppe i seng:)
Slenger med et bilde jeg tok av Maria, Amy, Jess og Tania i lunsjtimen i dag


Love you guys <3

x x x
Valentina

No comments:

Post a Comment