Thursday 24 December 2009

Selveste Julaften da gitt ! <3

Ja da ble det jammen meg julaften. Ikke at jeg merka så mye av det her borte, ettersom det ikke er noe Tre Nøtter Til Aksepott, eller julemiddag, men fikk da en julete dag forde:D
Tania, Jess, Maria og Max kom over på julelunsj, hvor vi spiste rømmegrøt og risengrynsgrøt, namnam<3
Alle jentene likte begge grøtene, though Max fortrakk vel rømmegrøt, men holdt seg til kanelbollene mine. Serverte også pepperkaker og skumnisses (som forsvant fort!)
Hadde også Christmas Crackers (aner ikke hva de heter på norsk), så vi fikk da partyhatter og dårlige vitser ved bordet også.
Var veldig koselig å ha jentene på besøk. Hørte norsk og engelsk julemusikk, og pratet om alt mulig. Skal ikke skrive så mye, men virkelig, det var en kjempe fin start på dagen :D

Senere kom Maz, Max, Peter og Richard over for å utveksle gaver ettersom vi ikke ser de i morgen, så ble da litt gaveåpning i dag også :D
Jeg fikk Lacoste prafyme med shower gel og body lotion til, og noen varme sokker (har gått å frøset sånn på føttene skjønner du) Så det ble jeg veldig glad for:) Wendy fikk også veldig mye fint, div. kremer, badeting og parfyme. Men den beste gaven var den jeg ga til Max. Tekken 6 ! Så med en gang han hadde åpna den, stakk vi opp til han for å spille ;O
Jeg må nok si jeg vant flest runder... slo både Max, Richard og Greg, tho de vant noen ganger, var nok jeg best, hehe :D!













Ellers gleder jeg meg masse til i morgen. Skal opp tidlig, pakke opp julegaver, så ordne meg og så til Lorrai for å utveksle gaver, før det bærer til High Rocks og den svære julemiddagen :D

Anyways, thats is. Kort liten oppdatering av dagen min :)

x x x
Valentina

No comments:

Post a Comment