Wednesday 23 December 2009

Kvelden Før Kvelden I Kveld...

hjemme i Norge i hvert fall!
her er lille julaften ikke no mer spesiell enn hvilken som helst annen dag. Men har da klart å bli en riktig så koseli dag :D

Jeg bakte kanelboller, og barnabarna var her, og Max og Richard dukket også opp! Så var nok med folk i huset. Wendy måtte ut en tur å hente de nye flisene til badet, så jeg passet Mia og Louie i mens. Heldgvis dukka jo guttene opp, ettersom jeg var midt i bakinga, slik at de kunne passe på småtrollene mens jeg fikk gjort meg færdi.
Da Wendy kom tilbake ble det kanelbolle/kanelsnurrer spising, og jeg må si de ble ganske vellykket! Louie ga meg en tommel opp, wohoo :D

Ungene hadde fått Lego i julegave fra tidligere studender, slik at jeg ble sittende kvelden å bygge lego med de. Noe, som den ungen jeg er, hadde stor glede av! Bygget politibil, brannbil, hundehus og div :D

Hadde også type julepølser til middag, snøen ligger fortsatt på bakken og det ligger gaver under treet. Så ja, julestemningen er på plass.

joooo, i kalenderen i dag fikk jeg Nidar Favoritter (den med smash), Pepperkaker og Skumnisser:D tror jeg ble glad eller?!
Passer veldig bra også fordi noen av jentene kommer i morgen og skal spise grøt osv. Så detta passa bra du! Enda mer å stappe i seg <3 yumyum!


Ellers vil jeg ønske alle sammen en riktig God Jul :)
Misunner dere der hjemme som får åpne gavene i morgen, sett askepott og spise julemiddag med familien. Jeg må nok vente enda en dag, men skal nok bli en super dag forde ;)





GOD JUL
Spesielt til familien, savner dere masse <3

x x x
Valentina

No comments:

Post a Comment