Sunday 13 December 2009

Lussekatter & X-factor finale <3

Svart senker natten seg, i stall og stue...
Ja da er det luciadag, og selv om den ikke feires her, har jeg bakt lussekatter:D Hadde egentlig for lite kardemomme, men de ble gode fordi! Fikk i alle fall ikke noen klager fra Wendy og de eldste barnebarna:)





Ellers har det vært enda en julete dag, med masse julefilmer på Tv'n og Wendy som fortsatt går å retter og henger på litt småting på treet. Skal være perfekt sjø;O
Men det er virkelig fint altså. Ikke akkurat et norskt juletre, men veldig vakkert!

Ellers var det jo X-factor finale i dag:D
Var mange artister som opptrådde, helt supert show. Men hahaha, The Climb, ja den som Miley Cyrus synger, skal være finale singelen!... jaja, fin sang, bare litt merkelig valg. Uansett, syns Joe definitvt sang den best, og de to andre finale sangene sang han bare helt supert. Så vant han jo også da;O
Olly er nok den beste entertaineren, men men... Jeg likte begge, så for min del hadde jeg blitt glad uansett:)

Skulle egentlig på kino i kveld, men Max er en idiot... Neida, men ..nei skal ikke legge det ut her:)

anyways, jeg har lang dag i morgen med rehearsals osv..
Så Natta!

x x x
Valentina

No comments:

Post a Comment