Wednesday 16 December 2009

Det snør, det snør...

tiddelibom, ja det er det det gjør:D

mm, det snør fortenkt i dag. Ordentlig snø, kramsnø også! Var helt i ekstase da vi satt inne på klasserommet og så snøflakene begynte dale ned. Men var ikke like herlig da jeg gikk hjem i snøen kunn i ført hettegenser x)

Men, har vært en helt fin dag. Jeg klarte slå av alarmen i søvne, så kom forsent, men får vel tatt igjen prøven i morgen forhåpentligvis.
Har også fått utdelt siste skriftlig del i drama, jeg fikk sjokk da jeg innså alt arbeidet jeg har framover! Det er sykt mye som skal gjøres, men er jeg smart gjør jeg litt over ferien, slik at jeg slipper stresse når skolen starter igjen

Jo, i går hadde jeg lakt gjenn 25pund på scenen, og dro å lette etter de i dag, men de vakke å finne. Jeg spurte alle i drama gruppa og læreren, men ingen hadde sett no... jeg tenkte jaja, nå er de borte, men gikk på kontoret bare for å sjekke likevel. Joda! En i year 10 hadde faktisk levert inn pengene... Hvor heldig vakke det? Ekke mange gutter på den alderen som ville levert inn pengene om man hadde funnet di. Så fornøyd med den:D

Kjøpe også endelig gave til Wendy, og en gave til, hvem som skal få den er jeg ikke sikker på enda :P
Joo, og har skrevet julekort, så de skal sender i løpet av morgen!
Ooo, minner meg på. I morgen skal jeg til Heaver Castle, og komme i skikkelig julestemning. Skal da bilder, så får dere se hva jeg mener !

Jo, fikk også gaven fra min secret santa, som viste jeg være Jess. Jeg ble veldig glad for det jeg fikk, ettersom jeg har lengtet etter noen gode bøker å lese. Så snille Jess hadde kjøpt 2 av hennes favoritt serier, så 6 bøker totalt. Fantasy bøker da, og andre jentene som hadde lest de sa at de var skikkelig bra, så gleder meg !




men nå skal jeg tilbake til å skrive julekort så...
x x x
Valentina

No comments:

Post a Comment