Thursday 5 November 2009

Bonfire Night

I dag er det 5.November, og Bonfire night her i England. De feirer at et mann som prøve sprenge parlamentet ble brent på bålet. Google det om du vil vite mer x)
Så det blir laget store bål og sent opp raketter.
Her i rusthall gjorde vi det på halloween.
Sven har filmet rakettene, som var ganske bra egentlig...
Men de klippene hakke jeg. Så nøy deg med noen ikke fult så bra bilder



Og for de som ikke vet det er Sven Robert min nye sweetheart <3



Skolen i dag ver helt grei:) ikke no stress ellerno
Fikk mange komplimenter på støvlettene mine, til å med gutter sa: wow, i like ur shoes
Og: Omg, ur so tall, how can u walk in em? I reli like em tho!

Tania tror jeg ble spesielt sjalu :D
Var noen year 11's som kom bort til meg på bussholde plassen også, og lurte på hvor jeg hadde kjøpt dem. Og kunne høre de si bak ryggen min:
Wow, they're so nice. Gonna be so tall in em. Ye, the're reli nice! wow...

:D Greit å høre det !

Ellers skal Amy registrere meg i morgen, slik at jeg kan sove ut, og ikke dukke opp på skolen før 3 ;D yeeey!
Skal foresten til london Zoo med psykologi klassen 9.Desember
Skal jobbe med fobier, gjøre nå hypnose greier og studere dyrs atferd

Må bare legge til merkelig atferder jeg legger merke til mange engelske unger/ungdommer har
- Sutte på tommelen ( er sykt mange jenter som går rundt å sutter på tommelen)
- Ha en potetgullpose til lunsj. Eller sjokkis eller noe annet søtt
- Snacke gjennom hele skoledagen
- Kjøpe en liter brus og drikke den selv...
- Være meget høflig, og takke busssjåføren når man går av bussen

ja er ganske mye egentlig, men var liksom det jeg spesielt tenkte over i dag

I kveld skal jeg bare slappe av og lese litt:)

x x x
Valentina

No comments:

Post a Comment