Sunday 15 November 2009

Weekend med Photoshoot, Tania og Tallulah = <3

Da har jeg kommet hjem fra en koseli helg:)
Starta bra allerede fredag, tross det grusome været, med storm og mer regn enn jeg trodde det gikk an falle ned fra himmelen. Var som å gå under en foss jo!

Men jo. Har jo ingen fag på fredag, så sov ut, sto opp i 9 tiden, hadde min vanlige frokost med litt lesing før jeg dro på gymmen:)
Deretter opp til skolen, for noen meningløse timer uten noen fag og rehearsels jeg ikke trengte være på ettersom vi ikke gjorde min scene, men men!

Så kom jo Mia og Louie som vanlig. Leste for Louie, og hadde Scotch Egg for første gang. Jeg likte det!:D så det kan jeg gjerne spise igjen. Har vi det i Norge foresten?

Men jo, senere den kvelden ringte Tania og lurte på om jeg kunne være modell for hennes foto prosjekt, og jeg svarte jo selfølgelig ja. Skulle være Rapunzel, i hennes Modern Fairytails. Hun hadde det travelt ettersom det skal leveres inn på mandag..

Men joda, mått da stå opp kl 8 en lørdagsmorgen fordi jeg skulle møte opp til Tania kl.10
Der startet vi med å ta noen prøve shots, som vi valgte å bruke, ettersom hun ble ganske fornøyd med de. Jeg satt å så/hjalp henne med redigerina mens vi spiste sjokolade kjeks av alle typer og bablet om alt mulig
Endelig, da hun var færdi dro vi inn til byen slik at hun fikk printet bildene, og samtidig spiste vi middag (pasta). Kjøpte også litt godteri fra pick n Mix, og jeg kjøpte julegave til Louie! Sånn svære Lego politi spion bil greie...ellerno x)
Men jo, så dro vi tilbake til Tania, og da dukket Tallulah opp:D
Ble mye godteri, kjeks og ikke minst sjokolade! Hun hadde flere konfekt esker med sjokolade, og vi tok et tygg av alt, bare sånn for å finne ut hva vi likte. Da vi endelig hadde funnet den sjokoladen vi syns var god, var vi alt for kvalme til å faktisk nyte den x) Med ble en herlig kveld med masse gossip, mens vi hjalp Tania fixe opp prosjektet hennes:)
I halv 8 tiden sovnet jeg på sofan etter X-Faktor, mens Tallulah og Tania enda holdt på med prosjektet. Våknet igjen i 12tiden, og satte meg med de andre. Tallulah hadde det gøy med neglelakk, og prøve ut masse forskjellige mønster på både meg og Tania. Tania ble jo rene kunstverket! Vi var oppe en liten stund, før vi alle etter ei stund fant ut nei, nå er det natta!

Våkna i god tid, men vi kom oss ikke ut før i 11 tiden ellerno, og det var for å handle "frokost". Ingen av oss gidde ordna oss noe særlig, vi skulle jo bare på Sainsbury's...så joda, vi traska rundt u pysj og hoodies. Tenkte ikke på av vi faktisk måtte gå langs hovedveien for å komme fram... pinlig nok, men men;D Det ble tortillas med ost og skinke, div juice, crumpets med smør/sirup og karamell pudding x) så sunn sjø !
Hehe, hele gjengen tok en dusj før vi dro ut. Jeg hadde ikke fått med meg at Tania hadde sakt noe om hvordan jeg fiksa varmt vann, så jeg dusja i ISKALDT vann... hadde hjernefrys!
Uansett, da vi endelig kom oss ut, var klokka 3, og Tania hadde det travelt med å måtte printe ut Final Pieces.

Jeg har nå kommet hjem fra byen (ganske åpenbart) og skal ned å slå på oven:) så..
kort oppsumert helg:)
Har hadt det kjempe kos! Elsker de jentene altså <3

Her er ett par bilder fra shooten:



x x x
Valentina

No comments:

Post a Comment