Friday 20 November 2009

Elsket New Moon! <3

Da har jeg kommet hjem etter en helt super kveld/natt/dag med jentene:)!
- Det var meg, Tania, Tallulah, Gabby, Amy, Jess, Maria og Rosetta som hele gjengen dro å så New Moon et minutt past midnatt i går natt :D

Jeg dukket opp hoss Tania i 6.tiden, og var bare Jess og Tallulah der. Vi spiste spagetti, gulerøtter med dip. og mini muffins. Og pratet tull mens vi hørte på spanks rap av no slag. Var ganske bra!
Amy dukket også opp...
Og Tallulah, Jess og Tania var allerede i godt humør. Dansa og hoppet rundt som om de hadde fått i seg noe mer å drikke enn vann...(de hadde ikke det altså!)

Uansett, etter hvert dukket hele gjengen opp til slutt:)
Vi hørte høy musikk, prata om alt mulig og dansa som noen galinger. Hvem trenger nattklubb når vi har Tanias hus? ;O
haha, nei var mye som skjedde egentlig. Men alt trenges ikke postes her.

Vi dro også på Sainsburys å kjøpte cola, snacks og sweets. Det forsvant fort...Jo, vi så jo også Twilight før vi dro på kinoen.
Det var faren til Amy som plukket oss opp og kjørte oss dit
Jeg skulle egentlig dele popkorn med Rosetta, men vi endte opp på hver vår ende, så det gikk ikke så bra hehe...
Men uanset, New Moon, oh my god! Jeg har alltid vært Team Jacob, men nå er jeg enda mer Team Jacob. damn liksom! haha
Det var skikkelig gøy og herlig atmosfære i salen. Med en gang filmen startet begynte folk å juble, så helt stille...
Da Edward først ble vist beynte noen å juble og fnise. Syns starten var ganske bra faktisk, og Emmet ble endelig vist som litt den humorfylte karakteren jeg har sett for meg han som.
Men, jo jeg skal ikke skrive om ting som skjedde, folk må få oppleve den selv (virkelig, gå å se den!)
Men må bare nevne da Jacob bare dro av jeg skjorte når Bella slo hodet var det bra mange som jubla, kniste og halve salen i kor : "Oh My God| " hahahaha
...når Edward derimot viste seg skjorteløs var det helt stille... haha, med grunn!
Den påtegna sixpacken var ikke særlig imponerende

Uansett, jeg elsket filmen!! En del er annerledes enn i boka, men sånne er det bare. Filmen i seg selv syns jeg var fantastik, selv om noen scener var litt latterlige... men men. I Still Loved It :D!

Etter filmen dro da hele gjengen tilbake til Tania's hus å skulle sove der. Jeg var en av de første som sovna, selfølgelig...
Våknet i løpet av natta av at jeg lå på gulvet av en eller annen grunn, men flyttet meg opp i senga igjen. Lå ved siden av Tallulah (som foresten er som en varmeovn når hun sover. Er det mulig at noen er så varm?)
Rosetta dro i 6tiden om morgenen, fordi hun måtte på skolen i en annen Village. Resten våknet i 10-tiden, hvor Maria var den eneste som dro på skolen fordi hun var Lead Student. Og Amy var neste fordi.. vel hun dro bare hjem :P
Resten av oss tok det bare rolig, og etter ei stund sende vi ut alle utenom meg og Jess (som ble igjen å snakket om bøker og paranolmale ting... jada..)
Frokost som Tania er som fortalt tidligere VELDIG sunn:D... eller ikke..
Det ble crossianter, frukt, varm sjokolade, juice og crumpets med Nutella eller caramel saus. Uff ikke bra! Men er det jentekveld, ja da er det jentekveld ;)

Ingen av oss bevegde oss ut av huset hele kvelden x) Endte opp med å se notebook til slutt, og da sovna jeg....typisk!
Våknet da Maria kom tilbake igjen, for et lite sekund i alle fall. Så sovna jeg igjen, før jeg måtte bare kle på meg og komme meg hjem hehe:)
vi ordnet også secret santa, så nå vet jeg hvem jeg må kjøpte gave til :D
.... har ingen annelse om hva jeg skal gi henne though x) Men finner vel ut nå

Hadde det helt supert. Var så gøy at alle var der:D !
har funnet ut at Jess har sykt fin sangstemme (hun prøve lære meg, men det gikk ikke. Jeg hadde for klassisk stemme... :/ )
Hele gjengen om trent har talent i å tegne, spesielt Maria OMG! Hun har jo en wall of fame på skolen ;O
Ellers er jeg utrolig takknemelig for å ha møtt disse jentene:)
De her helt utrolige hele gjengen, hadde nok ikke vært det samme her om jeg ikke hadde møtt de <3
I love you guys, so soo much! x x x x

ops, glemte foresten ta med kamera (A) også veldig typisk meg, men det ble tatt noen randome bilder fra den kvelden, så kan jo legge ut de da;D
Fant ingen av Maria og Gabby, men men :)

Her er noen bilder tatt med Tania's kamerat:











Veldig mye Tallulah her. Hun er en liten poser hun altså ;O
Er en blanding av noen bilder flr kinoen , og etter når vi da har håppet i pysjen klar for å sove :)

snakker om sove, blir tidlig kveld på meg i dag ja!

x x x
Valentina

2 comments:

  1. Julie Vassaas Brobakke22 November 2009 at 14:40

    heei <3

    kan du ikke legge ut bilder av rommet ditt og huset da? :-D

    har forresten ny blogg, så om du vil skifte linken hadde det vært amazing.
    skal få lagt til deg på min blogg også!

    how are you? <3

    ReplyDelete
  2. will do ;O
    hmm, jo får vel ta noen bilder å sånt av huset osv:)
    har jo ment å gjort det lenge men...

    Im fine babe, u?:)
    x

    ReplyDelete