Monday 23 November 2009

Well done! - Mrs.Greenfield

Helga var ganske rolig, hang med Max, Greg, Badger og Charlie på lørdag. Mens søndag bare hadde jeg en ultra lazy dag med te og lesing <3

Back to school i dag da. Var helt greit, hadde bare to timer psykologi, n thats it:)
Fikk tilbake prøve om Baren Cohen teorien, og jeg trodde jeg hadde gjort virkelig dårlig score på den. Hun starta med å si at kun 2-3 stk i klassen hadde klart en bra score (psykologi lærerne er VELDIG strenge på karakteren), og at resten hadde fått E og stryk...
Jeg tenkte med en gang, shit nå har jeg fått E eller stryk. Og da hun ga Declan prøven, og hadde hadde en D, tenkte jeg. Okei, nå er jeg i alle fall sikker på at jeg fikk E. Men NEIDA! Hun ga med en prøve med en C som strålte mot meg, og kommentaren Well done!... Takk Mrs. Greenfield :D
Ok, C er ikke den beste karakteren, men jeg var fortsatt blandt de topp 3 i klassen:D Og, A-leves psykologi på skolen min skal no være ganske vannskelig å bestå. Så jeg er fornøyd :D!

- Dro en liten tur til Tania etter skolen. Stakk innom Bean for å kjøpe Oreo milkshake. Vet jeg ikke skal, men vi delte. Dessuten hadde de skrytt sånn av den, så jeg måtte nå prøve. Fikk henta støvlettene mine jeg glemte igjen etter New Moon/overnattinga også :)

Været i dag har vært, horrific!
Jeg trodde jeg skulle blåse bort, vinden ulte på det værste og med regnte som pøset ned innimellom var det rene stormen!
Heldigivis slutta det alltid regne når jeg skulle ut. Så jeg slapp unna regnet i hvert fall, though alle sølepyttene var ikke no bedre de heller...
Spesielt ikke med løse veibrikker(?) overalt, som du ikke ser, og derfor ender opp med å splæshe en hel bøtte med vann over deg. HERLIG!..... :(

anyways (mitt mest bruk ord now days)...natta tid og lesing (leser siste boka i Twilight sagaen nå...spennende! )

x x x
Valentina

No comments:

Post a Comment