Wednesday 18 November 2009

Prefect og Filming i Theatre Studies

La meg først si, med tanke på en kommentar fra min kjære mamma, at jeg håper dere ikke tar alt jeg skriver for seriøst?
som forige innlegg, da jeg la ut om oppmerksomhet fra gutter, var det da altså rettet mot støvlette mine. Liksom, er det noe med de siden jeg akkurat denne dagen skulle få så mye oppmerksomhet.
Jeg innibler meg langt i fra at guttene sikler etter meg, tver i mot!

Men uansett
I går var det ikke no spesielt på skolen. Hadde prefect duty for første gang med Matt, i sør bygningen. Går ut på at under lunsjen går vi rundt å passer på at ingen gjømmer seg på toalettene, klasserommene eller går rundt i gangene. Passer på at ikke noe ugang skjer osv. Kjedelig jobb, men MÅ gjøres. Så greit at jeg er med Matt. Er med Jess og Hannah i uke A :) HAdde også prøve denne dagen, men vi snakker ikke om den;O

I dag forsov jeg meg! Men gikk helt fint. Rakk Theatre Studies, der vi hadde workshop, og filmet ALT. Det skal leveres inn til noen folk som skal evaluere oss, og sette karakter på oss.
På starten måtte vi stille opp på rekke, si navnet vårt og deretter kandidat nummeret. Var veldig merkelig, og var som vi var med på et reality show ellerno...
Uansett, workshopen gikk fort. Fremførte en side hver fra vår del i "A doll's house" og jeg klarte huske ALLE replikkene mine:O ... ett mirakel! jeg har nemelig ikke pugga no særlig på de, og husket de ikke i morgest. Men litt snik lesing i lunsjen funker alltid;D

Kjøpte meg te og bær på vei hjem, som jeg koste meg med mens jeg leste boka mi:)
Er foresten blakk, så skal bli interessant å se hvordan dette går framover
Jeg overdriver ikke, jeg er helt BLAKK :( :( :( :( !!!!

Uansett. Jentekveld i morgen hoss Tania med alle jentene. Skal se NEW MOON whooohoo:D vil nok få tankene mine bort fra stresset med penger, blir en fin kveld/natt.
Lover å ta bilder!

x x x
Valentina

No comments:

Post a Comment