Thursday 12 November 2009

Skole, Max og Sex Drive

Kom nettopp hjem fram Max. Var å så Sex Drive (tom var der også) spiste pizza og cadburry diary milk <3
Jada Sven, ikke helt planen min, men var så lenge siden jeg har hatt en kveld med Max, så er lov å jukse ;O

Ellers, her er hvordan dagen min var:

Sto opp klokka 8, laget meg frokost, toast med banan, orange juice og kaffe:) Leste i Eclipse mens jeg spiste, så satte jeg med i sofaen med kaffen og leste litt mer.

Rundt 11 tiden tok jeg bussen til skolen, hadde da 15min med fritime (ettersom jeg dukka opp senere, siden Harrison hadde registrert meg) og gikk til min matte time med Year 11's... yess da!
Hehe, var ganske grei mattetime. Var på dataen og gjorde oppgaver, ganske simpelt. En av guttene i klassen begynte vikne og oie til meg, men jeg bare ignorerte det...Så fant aldri ut hva han ville
Dessuten er det nok creeps på skolen i trinnene under. Da jeg gikk til lunsj stoppa plutselig en ginger kid rett foran meg å stirra åpenlyst på puppene mine, jeg bare rynka på nesen, å gikk rundt han, men så hørte jeg noen løpe etter meg, og så en gutt (sikkert samma gutten) kauke: "niiice boooobs!!!" og løp bort.
Jeg bare rista på hodet. Uff, jaja... sånn går det når man deler skole med noe litt mer yngre og umodne elever

Hadde bare resten av dagen fri (foruten om den siste timen som er psykologi) Men i hvert fall ble jeg spurt om å være model for to jenter på trinnet som tar photography, og bedre det enn å sitte å coope rundt. De jentene er veldig hyggelig uansett, har tilbrakt en del fritimer med de:)
Så det var meg og tre andre gutter. Ble mye latter, og guttene var visst veldig flau over all den posinga!...bortsett fra Ollie (elns) som gjerne ville pose med meg, og hadde mange flotte ideer! :D

vet ikke om dere får sett bildene, ettersom hun ikke legger de ut, kun brukes til hennes prosjekt, men kan jo spørre om å få et par :)

Kom hjem, spiste middag, leste litt... slappet av..så til Max, og her er jeg nå, klokka er 12:)

Ganske lite som skjedde i dag, men har gått ganske fort!
Anyways, det ER SENT!

oooo, slenger med bilder av meg. Kjeda meg litt mens jeg ordna meg i morgest, så noen pose bilder haha





natta<3
x x x
Valentina

1 comment:

  1. Hehe, er da lov å skeie ut en gang :-)

    Arti å lese hvordan de yngre elevene oppfører seg.

    Liker bildene dine da ;-)

    ReplyDelete