Saturday 7 November 2009

The Holloways

Så jeg i går på The Forum, med Tania, Maria og Tallulah ;D
var en topp kveld det. Var to band før de kom på, og jeg å Tania rakk å komme i danse humøret lenge før det. Jesus, som vi tok av !

Men jo, før vi kom dit hadde alle ordna seg og stylet håret, med det regne jo selfølgelig da vi gikk, så vi kom fram og så ut som en gjeng drukna emos... uff!

Likevel, endte kvelden bra. Musikken var bra, folket i godt humør. Ble litt skummelt da en mosh pit ble starta og jeg var i faresonen for å havne midt i den... Men kom da meg ut, og klamra meg til Tania etter å førts ha blitt slengt litt rundt av en gjeng svære mannfolk
Så var det en kis og han kompis som absolutt skulle grabbe rompa mi hele tiden... Creep!

Etterpå dro vi alle hjem til Tania, stakk innom Subway først, hvor Tallulah og Maria åpenbart flørte med han ene kisen som jobba der hehe
Men uansett, hjemme til Tania hoppa alle i pysjen, prata litt gossip og sovna mens vi så på Scrubs


Sov en goooood natts søvn, før vi våkna i 10.tiden neste morgen. Hadde en type meksikans frokost, og så hoppet vi alle i dusjen (ikke på samme tid da)
Tallulah dro hjem først, mens vi andre dro inn til byen etter å ha brukt hele morgenen pluss mesteparten av ettermiddagen på å ordne oss

Der møtte vi Rosetta og hennes franske utvekslingsstudent:)
Var koselig det! Var litt i food courten (A) så dro vi rundt å så på klær å sko, men jeg kunke kjøpe noe for jeg er blakk... :( :( !

Skulle egentlig på bonfire i kveld, men sovna på sofaen så ble ikke no av det. gikk glipp av x-fakor også:O
Men hadde Crispy aromatic duck til middag, så går bra hehe;D


x x x
Valentina

No comments:

Post a Comment