Thursday 26 November 2009

PAKKE :D

Skolen i dag var ikke no spesielt. Hadde rehearsels med drama uten lærer, så det gikk jo fint!... eller ikke X) guttene er ikke kjent for å være særlig rolige liksom.
Traff også på en lærer fra New Zealand (kuleste aksentet) som snakket svensk;O kona hannes var visst fra Sverige, så hadde samtale med han på norsk/svensk, cool ;D

Men, det som var høydepunktet i dag, var at når jeg kom hjem, var det en stor eske på stua. Og da Wendy sa at pakken min hadde kommet, skjønte jeg var det var! Jeg hoppet av excitement, og åpnet den med en gang
Det første jeg kauka var: "Omg, smash!!! They remembered to send me smash! AHHH, I got smash! " hehe:)
Så ble jeg enda mer gira når jeg så alle de små pakkene som er adventskalenderen min, pluss to julegaver som lå der;D
Definitivt den beste pakken jeg noen gang har fått i posten i hele mitt liv:D
... jeg var helt super gira jeg, og er det enda!
Gleder meg helt sykt til å åpne alle pakkene, åh gud, nå gleder jeg meg til jul ja :D ... sitter å spiser klementiner nå <3 (minner meg om jul)

Her er noen bilder av innholdet :







x x x
Valentina

No comments:

Post a Comment