Wednesday 11 November 2009

Relaxing day indeed:)

Fikk sovet litt lengre i dag, vel... en time lengre:P
Men det hjalp. Tok meg god tid med frokosten, laget kaffe og toast med banan. Satt å leste i Eclipse, og bare nøt at jeg hadde god tid!

Ble litt skuffa da jeg gikk til busseholdeplassen, og I-poden streika. Bussturer er ganske kjipe uten musikk altså! Men overhørte noen interessante samtaler, eller...Vel ei mor (som ikke så ut!) bablet til en gammel mann (som hun ikke kjente) om hvor dyrt det hadde blitt å vaske klær for tida, og hvor bra jobb hun gjorde som mor... erm jaha? Hun lot den lille gutten hennes stå fritt i bussgangen, enda bussene her er rene berg og dalbane turen! Hun fortalte også med glede om en gang da han var mindre at bussen hadde bråstoppet (som den ofte gjør) og han hadde fløyet gjennom bussen og havnet på trynet helt framme i bussen. Hun satt å lo når hun fortalte det liksom! :S

anyways... Hadde bare General R.E, hvor vi snakker om Ethics og morals, og Theatre Studies hvor vi jobbet med Our Country's Good. Ble mye latter i dag, ettersom all hadde visst vannskelig for å holde tunga rett i munnen, pluss det blir allid noe latter i disse timene, med tanke på at vi er en gjeng drama studenter ;D

Ble også hengt opp Prefect tider i dag. Jeg har tirsdager i uke B, sammen med Matt (som jeg heldigvis kjenner. Real type! Snakker alltid om ski, vannski og sånt med han) så det skal vel gå greit:) ....aner fortsatt ikke helt hva vi skal. Men passe på det omerådet vi har blitt tilgitt å se til at de yngre elevene ikke finner på noe tull

Hadde også 2 min stillhet i dag på skolen for de tapte soldatene i tidligere kriger, og for alle de som har mistet livet i Afghanistan. Er hele tiden på nyhetene at enda flere har mistet livet... uff. Var Parade på søndag over hele UK i minne for alle de som kjempet i krigen, og som kjemper i krigen nå. Og i dag var gamle som unge samlet rundt War Memorials i stillhet for å vise sin respekt. Poppiess blir brukt symbol, og omtrent alle går rundt med Poppies nå, for å vise respekt, minne, hedre soldatene.



Etter første verdenskrig var Poppies de første blomstene som blomstret utpå de ødelagte slagmarkene. Vakre blomster er de --<@

Kom hjem i dag å var sååå sulten, så tok min nåværende favoritt snack. Gulerøtter og humus < 3 yummy!
Så har jeg selfølgelig sett Waterloo Road da. Hehe, den ene såpeserien jeg MÅ bare se her, Wendy har gjort meg hekta. Vi sitter alltid ser det og Jeremy Kyle (A) mens vi baksnakker alle de på showet. Love it!

Det var det:) skal tilbake til boka mi... er blitt en riktig lesehest!

x x x
Valentina

No comments:

Post a Comment