Sunday 29 November 2009

1.Søndag i Advent

Så tenner vi et lys i kveld
vi tenner det for glede.
Det står og skinner for seg selv
og oss som er tilstede.
Så tenner vi et lys i kveld,
vi tenner det for glede


Her i England tenner de ikke lys slik som i Norge, så har nok ikke hatt adventsfølelsen. Men jeg har vært på juleshopping:)
Vet liksom ikke helt hva jeg skal kjøpe til alle, men jeg endte opp med èn julegave i hvert fall. Så, to igjen bare ;)

Ellers dro vi på en stype plantasje ellerno, hvor de har helt vanvittig mye julepynt og div type juletrær. Det var som å gå inni winter wonderland, eller julenissens verksted ellerno.
Father Christmas var der også, for barna sin del, og gikk rundt å hilset på alle og ønsker alle en god jul. Ahh, skal love jeg fikk julefølelse der inne ja! Det var så mye fint, men hva er greia med juletre opp ned da? Den trenden liker jeg ikke... så passe dumt ut med juletreet opp ned! De svarte juletreene likte jeg heller ikke...
Men oh well. Jeg endte opp med å kjøpe en bamse hvor litt av pengene går til veldedighet. Han skal jeg sette på nisselue og pynte opp rommet med (med resten av julepyntet som er lakt igjen fra andre studenter). Skal nok bli koselig sjø :D
Henge også opp lys i vinduet i dag, fordi desember er ikke langt unna nå, og jeg gleder meg vilt til jul!
Elsker Elsker jul, litt trist at det ikke blir med familie i år, men jeg har mange år igjen å feire med de <3

Ellers har jeg lastet opp masse julesanger, klar til å spilles når juletider kommer:) Ikke lenge nå... går ut i juleferie 18.desember, så bare 3 korte uker :D!




Tidligere i dag kom Toni (sønnen til Wendy) og hans døtre på lunsj. Så det var jo koselig, selv om det er en del pinlig stillhet, for begge jentene er ganske sjenerte. De ble ikke så lenge heller, fordi hun yngste skulle på bursdag.

Sett x-faktor selfølgelig, og var rett person som gikk ut, heldigvis:)

Nå er det natta tid, for jeg er tr....zzzzzzzzzzzzz.......

x x x
Valentina

1 comment:

  1. Juletre som henger opp ned og svarte tre, den var ny du...kan ikke se for meg at det ser så bra ut.

    Og den bambsen pynta med nisselue da, hehe :)

    ReplyDelete