Monday 16 November 2009

It's something about my boots..

Som får alle til å legge merke til de. Enten det er mann/kvinne, ung eller gammel. Jeg har atter et gang hatt en dag full av komplemanger for støvlettene mine!
Her er noen:
- Exuse me, where did u get your boots? Their VERY nice! (random jente på bussholdeplassen)
- Omg Valentina, your boots are amazing! (Tallulah)
- can you walk in those shoes? I never would be able to.. (mannlig lærer)
- omg, i just love your boots! (div. av jentene på trinnet)

Ellers har det vært en veldig rolig og avslappende dag. Kun to fag på skolen, inkl. GCSE matte med year 11's. Han samme gutten som vinket hysterisk til meg sisst time, spurte i dag da jeg gikk forbi han om jeg skulle ha matte med de i dag. Og jeg svarte jo ja selfølgelig...
Under timen trengte vi passere, men jeg hadde ingen, og alle læreren lånte ut hadde blitt robbet. Men da kom han samme gutten opp til meg og spurte om jeg trengte passer, og ga meg hans.
Though viste seg jeg ikke brukte den ettersom det de gjorde hadde jeg gjort på U.SKolen og var ganske simpelt....

Slutter litt tidligere mandag, og så usosial som jeg var fortet jeg meg til bussen for å unngå alle de andre elevene, slik at jeg ikke fikk snakket med de andre.
Stakk også innom Tesco for å handle frukt.
Husker dere han kisen jeg fortalte om tidligere som jobba der?
Uansett, han var der i dag å. Så fort jeg gikk bort til selvbetjeningen kom han løpenes, og slik gikk samtalen.

- Hiya, you look gorugeous today. Nice to see you again
- Thank you...
- Had a nice day? How was school? You go to school right? Your a student?
- Yes, i go to sixth form
- What's that? (tydeligvis innvandrer)
- Erm, means im 17 and preparing for Uni. (tenkte jeg skulle nevne alder, ettersom han sa ganske mye eldre ut) Im an exchange student, adda jeg til.
- Ah i see, You learning english. You could teach me. I dont know anything

Så ble han tilkalt fordi noen trengte hjelp. Jeg så min mulighet til å forte meg med å pakke ned frukta mi, og forte meg ut. haha! x)

På vei til bussen ble jeg stoppet av en gjeng gutter, de begynte snakke til meg, men jeg hadde musikk på øra, så ignorerte de, og snek meg rundt de.
Tre lastebiler tutet på meg...
jeg begynner lure... Er det noe med støvlettene mine eller? ;O

Ellers har kvelden bestått av One Tree Hill, I'm A Celebrity Get me Out of Here og Lesing i Eclipse:)

ikke særlig spennende dag...Men deilig og avslappende <3
Har prøve i psykologi i morgen :O
Wish me luck!

x x x
Valentina

1 comment:

  1. Hei! Kan du legge ut bilder av de støvlettene?

    ReplyDelete