Wednesday 4 November 2009

skole + Nero :)

Wiiii, vært en fin dag i dag sjø!:D

litt trøtt i morgest, så jeg så på Week A, og bombesikker på at jeg hadde dobbel free i starten av dagen dukka jeg opp litt senere, registrerte meg og hadde en fritime.

Fant jo senere ut at, ojjda, jeg er i Week B og hadde egentlig psykologi i første timen... Men var bare 40min, så det gikk greit :)
Skoledagen gikk ganske fort.
Hadde Theatre Studies hvor vi startet forme stykket... Jeg fikk skryt whoo!
Læreren sa: Valentina er et godt eksempel på hvordan man skal bruke stemmen og gå inni karakteren sin. Bravo Valentina, kjempe flott!
... På engelsk da selfølgelig
Hun har mast masse på alle at vi må bli flinkere på å snakke tydeligere, høyere og bruke stemme endringer, gå inn karakteren vår.
Noe jeg selfølgeli klarte helt strålende, haha! ;O

Etter skolen dro jeg med Maria, Tania, Tallulah og Gabby på Nero Cafè. Der ble det mye latter og historier. Satt der til klokka 6.
Snakket om New Moon kvelden, og at alle skal ligge over til Tania, og at vi kansje skal ut å spise først. Få seee
så snakket vi om Secret Santa, men jeg satt å spiste kaka mi så fulgte ikke helt med (A) haha

Ellers har jeg slappa av, Sett Waterloo Street med Wendy (såpeserie) og nettopp tatt et varmt deilig bad <3

Slenger med bilde av meg og "typen" ;D



x x x
Valentina

1 comment: